Sunday, June 28, 2009

Tilbake til fremtiden

"Guide your heart in the way you want it to grow."
- Heavenletter #3137 From Whom All Blossoms Come

Jeg er i Flekkefjord igjen. Jeg hadde tenkt å skrive at jeg er tilbake igjen, men jeg er jo egentlig ikke tilbake noe sted. Det har skjedd så mye i løpet av den lille uken at jeg er på et helt annet jorde, stien har ikke ledet meg bakover dit jeg var før, men tatt meg til et sted jeg kaller hjemme så jeg kan trekke pusten før jeg reiser videre.
Jeg er i Flekkefjord og jeg er så full av inntrykk og møter med mennesker og steder at jeg trenger tid til å fordøye alt.

En ting jeg ikke har savnet med leiligheten her er all trafikken. Jeg håper jeg får sove i kveld, men selv om jeg ikke gjør det er jeg så inderlig glad for å sitte i min egen seng helt alene. Aaahhhh... Sweet silence...

Jeg er ikke tilbake igjen, jeg er bare et skritt videre, og nå er jeg spent på å se hva slags hjem jeg flytter inn i til høsten. Jeg kjenner det inni meg et sted, vet at det fins for jeg kan se det for meg, og nå må jeg bare være tålmodig og holde øyne og ører åpne. Nå har ikke leilighetsjakten min så mye å si for Greenqueen-questen, egentlig, men hodet mitt er så fullt av tanker og inntrykk at jeg må få luftet dem litt så ikke hjernen min koker over.

Snakk om å koke over. . .
Kjøleanlegget på toget var i stykker hele veien fra Oslo til Kristiansand. Nå vet jeg hvordan det føles å være en sjokoladekake i langpanne i stekeovnen i alle fall!

No comments:

Post a Comment