Wednesday, June 17, 2009

De 12 kroppstypene - en oversikt

SØYLE

Skulderbredde samme som hoftebredde. Svakt innsvinget liv, lengre bein.


LOLLIPOP

Store pupper, svakt innsvinget liv, slanke hofter og lange bein.


KREMMERHUS (KORNETT)

Brede skuldre og små pupper.

Ingen midje, smale hofter.

Lange, slanke bein.


VASE

Store pupper med smal, lang midje.

Hoftebredde er lik puppevidde.

Slanke lår og legger.


TIMEGLASS

Store pupper og smalt liv.

Kort livvide.

Brede hofter og generøse lår.


CELLO

Store pupper, kort liv.

Store hofter og stor rumpe.

Store lår, men slanke legger og ankler.


STETTGLASS

Brede skuldre og store pupper.

Ingen midje.

Smale hofter og lange bein.


MURSTEIN

Brede skuldre.

Ingen midje, normal mage.

Flat rumpe.

Kraftige lår og legger.


EPLE

Middels pupper, men magen er større enn puppene.

Nokså flat rumpe, OK bein.


KJEGLE

Middels pupper.

Smalt liv.

OK mage.

Store lår og kraftige legger.


PÆRE

Små pupper og langt liv.

Flat mage.

Tunge bein og ridebukselår.


BJELLE

Smale skuldre og små pupper.

Kort, smal midje.

Store lår og stor rumpe.

3 comments:

  1. trur eg e ein blanding av alt eg :P

    ReplyDelete
  2. Hakke peiling på hva jeg er, merker jeg ;)

    ReplyDelete
  3. Hm, kjenner meg ikke igjen på noen av dem jeg...

    ReplyDelete