Friday, October 09, 2009

GREENQUEENS DREAMDESIGN




Ok, så jeg har tenkt litt. Eller, det vil si, jeg har blitt veldig inspirert i det siste til å seriøst begynne å designe/redesigne vintageklær og selge dem via bloggen min. Det JEG trenger å få hjelp til er fra DERE, folkens! Jeg kommer til å lage en serie plagg, one-of-a-kind redesign vintage greenqueenfashion og disse seriene er det YOU GUYS som inspirerer til!

Første serien kommer til å bli en 1940s-Indiana Jones-Army-Classy foxy hottie-style. Tenk hunky engelsk pilot meets Indiana Jones i sort-hvitt romantisk kjærlighetsaffære med armykledd bombshell!

Hva er DIN favoritt-stil, epoke, film, serie, tegneserie eller bok som du skulle ønske du kunne kjøpt i unikt greenqueen-design?




And for all you English sweeties of mine:
OK, so I've been thinking... Or rather - I've been inspired to seriously start designing and re-designing vintage fashion outfits and selling them through my blog. What I need from YOU GUYS is help!
I'll be designing a series of outfits in the same themed one-of-a-kind redesigned, vintage greenqueen-fashion and these themes will be inspired by YOU!







First series will be a 1940s-Indiana Jones-Army-Classy foxy hottie-style theme. Think hunky English pilot meets Indiana Jones in a black&white romantic love affair with army-dressed bombshell!


What is YOUR favorite style, epoque, movie, series, cartoon or book that you'd like to get as your very own one of a kind vintage greenqueen apparel?

 








7 comments:

  1. eg elske femtitallskjolar med innsvinga liv og vidt skjørt :D

    ReplyDelete
  2. Jeg digger 1940s-indiana jones-army style. Tenk engelsk pilot meets indiana jones i sort-hvit kjærlighetsaffære med army dressed bombshells.
    Men det visste du kanskje...

    ReplyDelete
  3. Hahahahahahahaha det ante meg! Takk for fantastisk inspirasjon! Jeg må nok overtale deg til å stå modell, tror jeg :D

    ReplyDelete
  4. jeg er med! og kommer til å bli din beste kunde i kolleksjon nummer 1. er skikkelig beæret av at du lager noe inspirert av meg! (er beæret et lettere utdatert ord? Da må vi få det inn i daligtale igjen. Et kvalitetsord)

    ReplyDelete
  5. 50-talleskjoler, a´la Marilyn:):) Sånne som den blå min! Og gjerne heile antrekket, fra sko til smykker hadde vært fint vettu;)
    Treng du hjelp m syinga er det bare å komme opp;)

    ReplyDelete
  6. Utrolig bra Ola! Og tusen takk Janne, det kommer jeg definitivt til å gjøre! Jeg lurer på om jeg skal prøve å ta en tur hjem denne uken som jeg har fri fra jobb!

    ReplyDelete