Tuesday, October 06, 2009

Wishy wishy wish

Nå regner det så mye at jeg har vært inne i snart to dager. Det ser til og med ut til at jeg er villig til å gi opp treningen i dag, og det er en temmelig god indikator på hvor horribelt jeg synes det er å traske rundt i Kristiansand i regntøy med paraply...

Hva kan man så gjøre i regnvær?





1. Surfe på nettet.
2. Se Woody Allen filmer og spise dadler.
3. Spise dadler.
4. Nevnte jeg at dadler kom i butikken i dag? Jeg elsker dadler.
5. Rydde og innrede hybelen akkkurat slik jeg vil ha den.
6. Skjermshoppe på eBay

7. Pusse militærbootsene.
8. Lese på alt annet enn pensumlitteratur.
9. Kikke på folk som spiser pølser i pølsekiosken over gata.
10. Drikke te.
11. Se Stargate Universe og være godfornøyd.
12. Le av serien Glee.
13. Lage spillelister på Spotify.
14. Snakke kjempelenge med bestevenninna i Kvinesdal på mobilen.
15. Sortere klesskuffa.
 16. Spise gode norske epler.
17. Oppdatere bloggen.
18. Vente på at klokka skal bli sju så jeg kan gå på zenmeditasjon.
19. Planlegge treningsøkt på Spenst, men kanskje ikke gjennomføre den likevel.

20. Ønske seg flere dadler.

No comments:

Post a Comment