Tuesday, November 24, 2009

JULESHOPPING?

Greetings everyone! :D

Jeg har ikke glemt verken bloggen eller greenqueen-drømmen, jeg har bare holdt på med utrolig mange andre ting!

Dårlig unnskyldning, I know, I know, men bilder kommer av den ekstravagante IndianaJones1940sBombshell-collection'en! Be patient ;)

Så - hvordan går det med utfordringen min nå som julen nærmer seg?

Tsk tsk tsk...


Jeg skulle gjerne likt å si at det går SÅÅÅÅ bra, og jeg har ikke lyst til å shoppe i det hele tatt, men... *sukk*
Jeg kjenner det river i lommeboka når jeg går forbi salgsskilt og 50% av ditt og 70% av datt, 3 for 1 og JULETILBUD! i annethvert butikkvindu.

Og jeg som har så lyst på nye treningsbukser som jeg kan bruke på spinninga...


Så, en liten utfordring til alle DERE: noen gode ideer på hvordan jeg kan få skaffet meg treningstøy som oppfyller følgende kriterier:

1. Det må PASSE i størrelsen
2. Det må se FINT ut, jeg har ikke planer om å slaske rundt i noen kjafseklær på trening
3. Det må oppfylle Greenqueen-kravene.

Any takers?

Jeg har prøvd the obvious; eBay, men det er sannelig ikke mange amerikanere som gidder å sende pakker over dammen!

Så, over til noe annet: Jeg gleder meg glugg ihjel til å kose meg med familien i jula og fremover - spesielt dra opp til søstrene mine der de sitter på sine respektive tuer på sørvestlandet. Kakebaking ett sted, eplevin et annet sted og sannsynligvis noe som inkluderer akvariefisk et siste sted ;)

2 comments:

  1. Byttedag med venninner? Mange som har liggende ting de ikke bruker lenger;-)

    ReplyDelete
  2. Ah, fantastisk ide! Hmmm, den skal jeg pønske på! Ho ho ho, noe må man jo bedrive i julen ;)

    ReplyDelete