Thursday, June 10, 2010

Queen of f***ing everything





MISSION ACCOMPLISHED.



I'm done.

Greenqueen-challengen er over! Ferdig. Finito.

Jeg har herved klart et helt år (med unntak av undertøy og et gråsonetilfelle tidligere omtalt som "The Indian Affair") uten å kjøpe et eneste nytt klesplagg.

Tadaaaa! 

Nå kan man saktens spørre seg (eller meg, i dette tilfellet) hvor lang tid det tok før jeg løp skrikende ut i friheten med visa-kortet i triumfpositur over hodet og tusenlappende flagrende etter meg som konfetti i vinden; inn i nærmeste H&M-butikk for å shoppe et års forsmådd forbruk av klær til de ikke hadde flere bæreposer igjen, eller hvor magisk det føles å endelig kunne handle av hjertens lyst uten det minste snev av dårlige samvittighet.

Sannheten er den at jeg har faktisk ikke kjøpt noen ting. Det er torsdag i dag og jeg har allerede vært ferdig i noen dager. Jeg har vært i én klesbutikk. Og ja, det var H&M, og ja, det var sikkert mye fint der, men jeg hadde rett og slett ikke lyst på noen ting. Ikke trenger jeg noe heller. Jeg kikket fraværende på en treningsbukse eller to som hang på tilbud, men... meh...

Kanskje en annen dag.



No comments:

Post a Comment