Monday, December 07, 2009

HIPP HIPP HURRA!



I dag, 7. desember '09, er GreenQueen's Dream offisielt et halvt år!


6 måneder - 180 dager - 4320 timer -  259200 minutter - 15552000 minutter uten å handle et eneste nytt klesplagg. 

Jepp. applaus, folkens. Takk, takk, I know - hvem hadde trodd jeg skulle klart et helt halvt år?!

Så, for å oppsummere det siste halve året i tre ord:

faktisk

ganske

enkelt

........

Men rent bortsett fra det ser jeg fram til seks nye måneder. Snart jul, snart ferie - og forhåpentligvis en haug med nye bilder, klær til salgs, tips og triks og andre godsaker som resultat! Jeg har også lekt med tanken på å få opp noen videoblogger også, spesielt av hvordan man syr inn/syr om/lager nye klær av alt man allerede har liggende hjemme. Tusen takk for all støtte og gode idéer, folkens, jeg setter kjempestor pris på hver eneste en av dere som leser bloggen min :)

Og nå....


2 comments:

  1. Grattis! c¨,)
    Du har all grunn til å være stolt!
    Og siden du har et halvt år igjen;
    -tips: byttedag med venninner/ søstre;-)

    ReplyDelete
  2. du må jo være så snill å fortsette å blogge? :) snubla over sida di, og har sittet klistret til pc`en mens jeg har kost meg gjennom alle innleggene dine :D og så oppdager jeg at siste innlegg er skrevet tidlig i desember ifjor - oh no tenker jeg! Vil det si at...hulk...denne bloggen er død? Digget nemlig måten du skrev på,og fikk masse inspirasjon fra deg! :) Håper å høre mer - hilsen fra stalker Kine ;p

    ReplyDelete