Saturday, August 15, 2009

Sommershopping på Fretex




Her er de endelig:

bildene fra Fretexturen Janne og jeg tok i sommer :)


(genser 39,-)




(hettejakke 49,-)


(skjørt: 39,- jakke: 49,-)


(sommerkjole 79,-)

Jeg kjøpte en fantastisk fin, blå kinesisk topp til, men den donerte jeg til Janne som takk for vaskehjelp når jeg flytta fra Flekkefjord ;)

Så, hva har skjedd siden sist spør folk. Vel, en hel haug!

Jeg har flyttet til Kristiansand (eller rettere sagt flytter jeg inn i morgen tidlig, nå bor jeg på sofaen til Sasha og Bojan)

Jeg har hoppet i fallskjerm - det største kicket jeg har opplevd i hele mitt liv, som å være hodestups forelsket og

Jeg har fått jobb på Yess! hotell - begynner på tirsdag

og jeg begynner på UiA på mandag morgen.

Fineste fineste livet :)

1 comment:

  1. så masse fine kler! føle eg finne så lite på fretex hos oss :/

    ReplyDelete